Smutno i źle

Tak właśnie – smutno i źle… o słońcu można zapomnieć, o materiałach potrzebnych też, więc cała moja robótkowa kraina leży odłogiem. Bo jak się kończy to oczywiście wszystko na raz – nawet kanwa gobelinowa i nawet złote nici… Wczoraj korzystając z tego, że muszę co nieco spraw na mieście załatwić wybrałam się w poszukiwaniu dwóch rzeczy (tzn planowałam zakupy) – dokładniej – czerwonego filcu do mojego aniołka i mikołaja oraz plastikowej kanwy. I tak… wróciłam strasznie zła. Bo o filcu to mogę w ogóle zapomnieć – całe miasto wzdłuż i wszerz – od sklepów papierniczych, po pasmanterie i szewców – nigdzie, dosłownie nigdzie 😦 A z kanwą plastikową taką miałam przygodę, że strasznie mi się przykro zrobiło. Otóż w moim mieście jest właściwie jedna tylko przyzwoita pasmanteria, gdzie takie cuda sprowadzają. Nigdy nie lubiłam tam chodzić – kobiety niesympatyczne, szef jeszcze mniej. No ale z musu to idę. Wchodzę i widzę rozbawione panie sprzedawczynie i pana szefa w przeciwnym kącie sklepu zapatrzonego w laptopa, totalnie nie zwracającego uwagi na otoczenie. Po wszystkich grzecznościach i uśmiechach pytam jedną panią czy kanwę takową dostanę. Pani odpowiada pytaniem tak jest, ale jaka gęstość, No to mówię – 54/10cm, na co pani podnosi kanwę białą – zawsze haftowałam na przeźroczystej i jakoś tak odruchowo mi się zapytało „a czy jest może przeźroczysta?” Na co słyszę uniesionym głosem odpowiedź pana szefa, z nad laptopa – (cytat dosłowny): „Przeźroczysta! W dupie jest przeźroczysta! Wszystkie są tylko tej jednej nie ma! A tej się akurat przeźroczystej zachciewa!”. Zamarłam i oniemiałam. Dosłownie. Nie próbowałam nawet skomentować słów tego pana bo poprostu mnie zaskoczył totalnie. Więc takie miałam zakupy…. niech to….

Skomentuj

