Kukardki

Kukardki Pisałam, że wszystko się kończy. Więc dziś pokażę, co z tych resztek pomału powstaje. Na razie są takie oto kukardki – każda zatrzymana na innym etapie prac 🙂 – najgorzej z tą środkową, bo zabrakło złotych nici na dosłownie 10 x. Mam co prawda chyba ze 3 rodzaje metalizowanej, złotej muliny ale żadna nie jest odcieniowo zbliżona do tych właśnie nici, więc co tu dużo mówić znów muszę odłożyć na później… A kukardki wyglądają teraz tak:

darmowy hosting obrazków

A docelowo powstaną z nich takie bombeczki – już kiedyś przeze mnie haftowane, ale kartki z nimi podobały się bardzo i postanowiłam nie silić się na oryginalność tylko skopiować swoje własne pomysły – oprawa bombeczek będzie jednak inna.

Jedyna tegoroczna bombka w całości 🙂

darmowy hosting obrazków

1 komentarz

  1. ameise said,

    06/11/2009 @ 13:10

    Śliczne te bombeczki 😉
    Oleńko wpadam na blogi i na forum jak po ogień 😉 siedzę z maluchami w domu i dają mi trochę do wiwatu, a taka pogoda że nie zawsze można gdzieś wyjść… no i produkuję wymiankowe rzeczy i nie mogę ich pokazać na blogu…
    pozdrawiam i dzięki za pamięć 😉


Skomentuj

